Hogyan fokozza a vendégek élményét a megfelelő szalvéta?
Az étel és a felszolgálás az étterem sikerének ugyan kulcsfontosságú tényezői, de tudta, hogy a vendégek 38%-a szerint az adott hely az adott élmények összessége miatt válik a kedvencükké*1?
A színek hatékony módszerként szolgálnak az étkezés élményének fokozására. Agyhullámos technológiát alkalmaztunk a vendégek különböző színekre adott reakcióinak mérésére. Azt kívántuk megfigyelni, hogy a színek hogyan szolgálhatnak ízfokozóként. Például a zöld szín a sárga ételekkel harmonizál, mivel mindkettő meleg szín és közös pigmentjeik is vannak; míg a sötétebb színek – mint a fekete és a barna – luxusérzetet keltő kontrasztot adnak a világosabb terítékekhez és ételekhez. A Tork szalvéták kifinomult színvilágának széles választékából kedvére válogathat, illetve komposztálható és felelősségteljesen beszerzett rostokból készült szalvéták mellett is dönthet. Ezáltal is szemléltetheti a fenntarthatóság melletti elkötelezettségét.
Szeretné megtekinteni teljes termékválasztékunkat? A Tork szalvéták választékában mindent megtalál, az exkluzív Tork LinStyle® szalvétáktól kezdve az okos szervizszalvétákon át a Tork natúr szalvétákig, amelyek az Ön egyedi logójával is elláthatók.
A vizsgálatunk során 16 vendégünkre agyhullám-érzékelőt helyeztünk, hogy megállapítsuk, az egyforma makaron aprósütemények észlelt ízét befolyásolja-e a környezet színe.
Fokozza az élményt az ételen túl a vendégek értékeivel azonosulva!
A vendégek 7000 dolgot figyelnek meg az étterem egész területén – és az elsők között a színeket. <sup>*2 *3
66%
a vendégeknek hajlandó többet áldozni a fenntarthatóság érdekében (72%-uk millenniumi fiatal)*4
80%
A vendégek 80%-a véli úgy, hogy egy étteremnek/vendéglőnek fenntarthatóan kell működnie*5
*2. A Tork által végzett szemmozgás-vizsgálat. *3. Részletek a színválasztás pszichológus szakértőjével, Karen Hallerrel 2020. február 10-én készített interjúból
*4. The International Food Information Council Foundation, 2018: Food and Health Survey (Az ételekkel és az egészséggel kapcsolatos felmérés)
*5. The Independent, 2017.
A Tork, az Essity márkája, egy higiéniai és egészségügyi cikkeket gyártó nemzetközi vállalat. Célunk, hogy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal fokozzuk a jólétet. Termékeinket mintegy 150 országban árusítjuk olyan nemzetközi márkanevek alatt, mint a TENA és a Tork, valamint egyéb erős márkák, például Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic és Zewa. Az Essity mintegy 36 000 alkalmazottat foglalkoztat. A nettó árbevétel 2023-ben mintegy 147 mrdSEK (13 mrdEUR) volt. A vállalat székhelye a svédországi Stockholm, az Essity részvényeit pedig a Nasdaq Stockholm jegyzi. Az Essity a jólétért, valamint az egészséges, környezettudatos és újrafelhasználó társadalomért küzd. További tájékoztatás: www.essity.com.