Gekås-Ullared_800x500.jpg


Jobb mosdóhelyi élmény, több értékesítés

A színvonalasabb mosdóhelyiség elősegíti a több eladást. A Tork PeakServe a lehető legjobb élményt biztosítja a vásárlók számára, amely növeli az elégedettséget, a költésre szánt összeget, és egyben csökkenti a takarítószemélyzetet sújtó stresszt és frusztrációt is. Tekintse meg, hogyan segített a Tork PeakServe® az ullaredi Gekås csapatának, hogy megfeleljenek a napi 5000 vásárló mosdókkal kapcsolatos magas szintű elvárásainak.


A papírtörlők utántöltésének művészete ötmillió látogató számára

Minden országnak megvan a maga legvonzóbb turisztikai célpontja. Franciaországnak ez a Louvre. Olaszországnak a Szent Péter-bazilika. Svédországnak pedig egy, a hallandi erdőségben megbúvó áruház. Az ullaredi Gekås nagyáruházat évente közel ötmillió vásárló keresi fel, így kézenfekvő választásnak tűnt, hogy ott végezzük el új, innovatív kéztörlő-adagoló rendszerünk, a Tork PeakServe® bevezető tesztelését.

 

Az áruház 1967-ben nyitott meg egy nyaraló földszintjén, napjainkra pedig öt futballpálya méretű nagyáruházzá nőtte ki magát. 2016-ban 4,8 millió érdeklődő érkezett ide, hogy a kiváló ajánlatok közül válogasson. Az átlagos vásárló 4 óra 43 percet tölt az üzletben, és ez alatt több ízben is felkeresi a 115 mellékhelyiség valamelyikét. 

 

„Jelenleg 35–40 dolgozónk végzi a Gekås takarítását, néha mégis szörnyen frusztráló az egész – meséli Ulrika Kerttu munkafelügyelő, a Gekås takarítását kezelő Sodexo munkatársa – A nagyáruházban lévő összes vécét naponta legalább háromszor kitakarítjuk, sok mellékhelyiséget pedig ennél jóval többször. Mégis szinte alig győzzük utántölteni a kéztörlőket, mivel annyi látogató érkezik, hogy a takarítóknak maguknak is sorba kell állniuk, ha be szeretnének jutni, hogy elvégezzék a feladatukat. A papírtörlőknek nem szabad kifogyniuk, mindez pedig hatalmas nyomás alá helyezi a takarítókat.”


A Tork PeakServe tesztelése

2016 decemberében hét Tork Xpress® Multifold kéztörlő-adagolót az új Tork PeakServe® folyamatos adagolású kéztörlőpapír-rendszerre cseréltünk.


„Úgy döntöttünk, hogy az éttermi mosdókba helyezzük ki őket – meséli Ulrika Kerttu. Ezekben a mosdókban mindig hatalmas a forgalom, így a jól megválasztott helyszínnek köszönhetően a lehető legnagyobb terhelés mellett tudtuk elvégezni a tesztelést.” 


Félévnyi tesztüzem után az új rendszer magas pontszámot kap. „Egyszerűen csodás! Pontosan erre van szükségünk.” 


A vadonatúj papírtörlőrendszerbe, a Tork PeakServe-be egészen újszerű papír kéztörlő került; a rendszer egyszerre biztosítja az óriási teljesítőképességet, valamint egyedi, gyors, zökkenőmentes adagolást. Az új törlőket tömörítettük, így az új adagolóba akár 250%-kal több kéztörlő fér, mint a piacon jelenleg kapható egyéb kéztörlőrendszerekbe.


„Rendkívül markáns a különbség. Végre nem kell olyan gyakran utántöltenünk a kéztörlőket! Az, hogy a kéztörlőket tömörített kivitelben kapjuk meg, nemcsak azt jelenti, hogy minden adagolóba több mint 100 darab fér, hanem azt is, hogy mérhetően kisebb helyet foglalnak a raktárban és a takarítókocsin is” – állítja Ulrika Kerttu.


Gyors utántöltés

A Tork PeakServe felére csökkenti az utántöltési időt, feltöltését pedig bármikor el lehet intézni. A csomagokat alulról kell behelyezni, míg a kéztörlők kiadása fentről, kihúzással történik, ami minimális erőkifejést igényel.

 

Fontos az ügyfél-elégedettség szempontjából 

Egy, a közelmúltban végzett vizsgálatból* kiderült, hogy a nagy forgalmú helyeket felkeresőket legelsősorban a koszos és túlzsúfolt mosdók zavarják. Összesen 71%-uk számolt be negatív mosdóhelyi tapasztalatokról olyankor, ha a létesítményben vagy az eseményen sokan megfordultak. Ez pedig olyasmi, amely hatással lehet az üzletmenetre, mivel az érintettek közül ötből kettő a barátainak is beszámol rossz élményeiről. Håkan Pettersson, az Ahnviks értékesítője felkészült a sok látogatóra, és izgatottan várja a Tork PeakServe rendszer bevezetését – az ő vállalata szállítja a higiéniai kiegészítőket a Gekåsnak. „A Tork PeakServe olyasmit nyújt, amire korábban nem volt példa, és mi nagy lehetőséget látunk benne. Most, hogy a valóságban is megtapasztaltuk az előnyeit, egyértelmű számunkra, hogy a rendszer megfelel a nagy forgalmú helyszínek kívánalmainak. Alig várjuk, hogy beemeljük a saját kínálatunkba.”
 
*Az IPSOS által, 3000 résztvevő bevonásával az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban és Svédországban végzett felmérés alapján; a felmérést megelőző 9 hónapban a résztvevők nagy része járt valamilyen nagy forgalmú helyen.