Mosdóban kezet mosó és törlő férfiak

Pozitív vendégélmény és vevői elégedettség biztosítása a rekreációs szolgáltatások területén

Guests’ expectations of their visits to a recreation site, such as a sports arena or an amusement park, put high demands on facility management. Below you can read about the impact of cleanliness and hygiene on the customer experience in these high-traffic venues. And about how you can ensure high cleaning quality and deliver on the new hygiene expectations by improving efficiency through the use of data-driven cleaning.

 

High traffic venues often equal high demands by guests, which challenge you as an operational manager. High and fluctuating traffic in spread-out areas further adds to this challenge as well as not knowing if operational resources are used in the most efficient way, which can result in over- or under-cleaning. Therefore, it’s essential that you can manage your cleaning resources efficiently and sustainably, while at the same time making sure that quality is always kept at a high level.   

Cleaning quality and profitability
Restrooms get more visits than any other part at a recreational facility. Customers often go there before they start their day. If the restrooms aren’t clean and tidy, guests aren’t as likely to want to stay as long. Dirty and overcrowded restrooms are also the number one issue bothering guests at high-traffic venues*.


Deliver on customer experience

Over 70% of guests have had a bad restroom experience, and two in five of those complained about it to friends*. Negative impressions and comments can be published online with exponential reach and damaging potential. One bad review can have a negative impact on a company’s reputation. On the other hand, high cleaning standards can be an effective way to deliver on customer experience and gain good reviews. 


Avoid complaints

The aim is a guest experience that is memorable, satisfactory, hygienic, and seamlessly executed. To deliver on these demands you need to be one step ahead and know what is needed, when and where. Maintaining quality and cleanliness at all times is a big challenge. Fortunately, there are solutions and products that will help you proactively manage your guest experience and improve customer satisfaction. Functional, high-capacity solutions in combination with data-driven cleaning enable a more efficient way of working. Data-driven cleaning also facilitates consistently high-quality cleaning which helps you avoid complaints.

 
Upgrading to data-driven cleaning can help make better use of your cleaning resources and deliver a seamless visitor experience. Read more here.
Kentucky Kingdom
„A személyzet tagjai imádják, és hatékonyabban használják ki az időt, mert már nem kell minden egyes adagolót külön-külön ellenőrizniük.”
Jake Allgeier, a Kentucky Kingdom vidámpark üzemeltetési vezetője

A Tork Vision Cleaning szolgáltatással Ön a következőket érheti el:

Szeretné kipróbálni innovatív megoldásainkat a vendégélmény javítása és az erőforrások hatékonyabb felhasználása érdekében?

Foglaljon le egy, a Tork Visual Cleaning szolgáltatásról szóló gyors bemutatót!

tork_easycube_cleaner_tablet_800x500.jpg

Váltson adatalapú takarításra, és javítsa az ügyfélélményt 

Üzemeltetési vezetőként elvárják Öntől, hogy minden körülmények között kiváló minőséget biztosítson, és gondoskodjon a vendégek védelméről és biztonságáról. A mosdóhasználók ingadozó száma miatt azonban nehéz mindig oda beosztani a személyzetet, ahol a legnagyobb szükség lenne rájuk. Az irányítás fenntartásához és a mosdóhelyi forgalom kezeléséhez teljes körű áttekintésre van szükség a műveletek állapotáról és igényeiről az erőforrások optimalizálása érdekében.

 
A statikus takarítási ütemtervről az adat- és igényalapú takarításra való áttérés segít Önnek és csapatának abban, hogy megoldást találjanak ezekre a kihívásokra. A csatlakoztatott eszközök és szoftverek révén, amelyek nyomon követik a látogatók számát és a töltőanyagok szintjét, Ön érdemi tájékoztatást kap a valódi takarítási igényekről. Mindez lehetővé teszi, hogy Ön és munkatársai egy lépéssel előrébb járjanak, és proaktívan megelőzzék a panaszokat. 
 

Gondtalanabb takarító személyzet
A vidámparki takarító személyzet gyakran fiatal idénymunkásokból áll, és az egyik ügyfelünk kijelentette: „az új rendszerrel a takarító csapat függetlenebbé és motiváltabbá vált. A »művészeink«, ahogy takarítóinkat nevezzük, fiatalok, és örömmel használják a technológiát.” Ha digitális megoldásokat biztosít a takarítóknak, hogy akkor és ott lépjenek közbe, amikor és ahol szükség van rá, az segít az erőforrások optimalizálásában és a működési hatékonyság javításában. Emellett lehetővé teszi számukra, hogy még azelőtt foglalkozzanak a problémákkal, mielőtt azok panaszokká válnának, és biztosítani tudják a kiváló takarítási minőséget. A takarítóknak így jelentősebb és dinamikusabb szerep jut a látogatói élmény javításában és a biztonságos környezet megteremtésében.


Jobb minőség és hatékonyabb működés
Ezért döntött úgy annyi, a jövőbe tekintő vállalkozás, hogy az adatalapú takarítás világszerte vezető létesítményüzemeltetési megoldására, a Tork Vision Cleaning szolgáltatásra vált. Ez egy úttörő innováció, amely segít a létesítmény személyzetének abban, hogy tisztább helyekké tegye a vidámparkokat, ahol így hosszabb időt tölthetnek a családok. Ez több új technológiánál vagy a higiéniai fogyóeszközök jobb kezelésénél – ez egy vadonatúj takarítási logika.


Feleljen meg a még újabb higiéniai elvárásoknak
Az adatalapú takarítás bizonyítottan a takarítási idő akár 20%-át is megtakarítja***** – időt, amelyet a személyzet a kiemelten fontos feladatokra fordíthat, és ami segít a higiénia legmagasabb szintjének elérésében. A Tork Vision Cleaning a kevesebb hulladék révén hozzájárul a fenntarthatósághoz. És mivel az adatalapú takarítás révén biztosítva van, hogy az adagolók az esetek akár 99%-ában** tele legyenek, Ön minden látogató számára biztosítani tudja a higiéniai termékek elérhetőségét.  

Kajsa-Lotta Halvarsson, a Furuvik Zoo vidámpark üzemeltetési vezetője
„A Tork Vision Cleaning szolgáltatásnak köszönhetően több munkaórát megspórolunk naponta. A szolgáltatás drámai változásokat hozott. Ami a hatékonyságot illeti, a korábbi munkamódszereink nem vehetik fel vele a versenyt.”
Kajsa-Lotta Halvarsson, a Furuvik Zooa vidámpark üzemeltetési vezetője (*A Tork Vision Cleaning korábban Tork EasyCube® néven volt ismert)

Az adatalapú takarítás segít:

Hivatkozások


*Az IPSOS által, 3000 résztvevő bevonásával az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban és Svédországban végzett felmérés alapján; a felmérést megelőző 9 hónapban a résztvevők mindegyike járt valamilyen nagy forgalmú helyen.

**2019 júniusa és decembere között közel 13 000 hálózatra kötött adagolón mérve, a havonta üres állapotban töltött idő alapján, a havonta teljesen feltöltött időhöz viszonyítva.

***A Tork Vision Cleaning bevezetése előtt, illetve után 6 hónappal, az adagolók ellenőrzésére vonatkozó fogyasztói visszajelzések alapján (2019 júniusa és decembere között).A mérés 16 Tork Vision Cleaning szolgáltatáshoz csatlakoztatott telephelyen történt, és minden egyes adagoló ellenőrzése kb. 20 másodpercet vett igénybe.

****A látogatók elégedettségének mérése két Tork Vision Cleaning típusú mosdóban és két hagyományos módon rendben tartott és felszerelt mosdóban, az ISSA/Interclean szakvásáron, 2016 májusában történt.

*****Három Tork Vision Cleaning-vásárlótól kapott dokumentált eredmények alapján; a felmérés a Tork Vision Cleaning szolgáltatás bevezetése előtt, illetve után zajlott.


Megjegyzés: A Tork Vision Cleaning korábban Tork EasyCube® néven volt ismert