A vendégek elvárásai a rekreációs helyszínek – pl. egy sportcsarnok/vidámpark – felkeresésekor komoly kihívásokat jelentenek a létesítményfelügyeletnek. Az alábbiakban beszámolunk arról, hogy a tisztaság és a higiénia milyen hatással van az ügyfélélményre ezeken a nagy forgalmú helyszíneken. Illetve arról is, hogy Ön miként teremthet magasabb szintű higiéniát a megnövelt hatékonyság révén.
A nagy forgalmú helyszínek gyakran igyekeznek megfelelni a vendégek magas szintű igényeinek, ami operatív vezetőként kihívást jelenthet Önnek. A földrajzilag elszórtan jelentkező, ingadozó vendéglétszám tovább fokozza ennek nehézségét, akárcsak az, ha Ön nem tudja, hogy az operatív erőforrásokat a lehető leghatékonyabban használják-e, ami felesleges vagy éppen felületes takarítást eredményezhet. Ezért elengedhetetlen, hogy hatékonyan és fenntarthatóan kezelje erőforrásait, ugyanakkor ügyeljen arra, hogy a minőség mindig magas szinten maradjon.
A rekreációs létesítményekben mindig a mosdó a legforgalmasabb hely. Az ügyfelek gyakran egyenesen odamennek, mielőtt elindítanák a napot. Ha a mellékhelyiségek nem tiszták és rendezettek, a vendégek valószínűleg nem akarnak majd hosszabb ideig maradni. Ha a mellékhelyiségek piszkosak és túlzsúfoltak, az az a probléma, amely a nagy forgalmú helyszíneken a legjobban zavarja a vendégeket. A vendégek több mint 70%-ának voltak mellékhelyiségben szerzett rossz élményei, és ötből ketten panaszkodtak is erre a barátaiknak*. A negatív benyomások és megjegyzések az interneten is közzétehetők, így még nagyobb közönséghez juthatnak el, és még nagyobb kárt okozhatnak. Egy rossz értékelés rossz hatással lehet a vállalat jó hírére. Másrészt egy tiszta mellékhelyiség az ügyfélélmény biztosításának hatékony módszere is lehet.
A cél az emlékezetes, kielégítő, higiénikus és zökkenőmentes vendégélmény. Ezen igények teljesítéséhez Önnek egy lépéssel előbbre kell járnia, és tudnia kell, hogy mikor és hol kell közbelépnie. A minőség és a tisztaság szintjének fenntartása mindig nagy kihívást jelent. Szerencsére vannak olyan megoldások és termékek, amelyek elősegítik a vendégélmény proaktív kezelését, és javítják az ügyfél-elégedettséget. A praktikus, nagy kapacitású megoldások és az adatalapú takarítás kombinációja lehetővé teszi a hatékonyabb munkavégzést. Mindenekelőtt egyenletesen magas színvonalú takarítást biztosít, amellyel megelőzhetők a panaszok.
Szeretne többet megtudni arról, hogy miként tudná jobban kihasználni erőforrásait, és zökkenőmentes élményt nyújtani ügyfeleinek? Bővebben lásd itt.