Megbecsült globális márkaként továbbra is célunk, hogy egyedi innovációkkal bővítsük kínálatunkat, és folytassuk a fenntartható társadalom megteremtése érdekében végzett munkánkat. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy történetünk során milyen termékekkel és lépésekkel hívtuk fel magunkra a figyelmet.
2018
Márkánk 2018-ban 50 éves lett! Az ügyfeleinkkel létesített szoros partneri viszony eredményeként válhattunk a professzionális higiéniai termékek piacvezetőivé. Most pedig készen állunk arra, hogy átalakítsuk a professzionális higiéniai termékek piacának jövőjét.
2017
A Tork PeakServe® piacra kerülése. A termék évtizedek óta az első innováció volt a kéztörlő termékek piacán, és hozzájárul a mosdók forgalmának akadálytalan felgyorsításához a sok látogatót vonzó helyeken.
A Tork PaperCircle® megjelenése. A termék a világ első, papír kéztörlőkhöz biztosított újrahasznosítási szolgáltatása.
2014
A Tork EasyCube® piacra kerülése. Az adagolók hálózatra kötésének eredményeképpen a takarítók és a létesítményfelügyelők pontosan tudják, mire, mikor és hol van szükség: így átalakul a takarítás logikai sorrendje.
2010
A Tork Performance adagolócsalád piacra kerülése. Ez volt az első, kimondottan papírtörlőkhöz és tisztítókendőkhöz készült adagolósorozat, amely hozzájárult a munkakörnyezet professzionális, rendezett megjelenéséhez.
2009
A Tork Easy Handling® piacra kerülése. Az ergonomikus csomagolórendszer leegyszerűsíti a termékek felbontását, szállítását, illetve a csomagolás hulladékkezelését, emellett pedig új szintre emelte mindezt az ágazaton belül.
Globális ajánlat minden piaci szegmens számára
Magasabb szintre emeltük adagolóink tudását: új funkciókkal bővítettük ki őket, a globális piacokon pedig továbbra is egyre nagyobb teret hódítunk. Ebben az évtizedben válunk valóban globális piacvezetőkké.
2007
A Tork Performance adagolócsalád piacra kerülése. Ez volt az első, kimondottan papírtörlőkhöz és tisztítókendőkhöz készült adagolósorozat, amely hozzájárult a munkakörnyezet professzionális, rendezett megjelenéséhez.
2003
A Tork Xpressnap® adagolórendszer piacra kerülése Észak-Amerikában. A termék felülírja a kis tekercses szalvétaadagolókra addig érvényes szabályokat, mivel garantáltan 25%-kal csökkenti a fogyasztást.
2002
A QuickDry piacra kerülése. A TAD (Through Air-Dried, levegőátfúvásos szárítási technológia) technika eredményeként a vendégek még gyorsabban, még puhább terméket használva törölhetik meg a kezüket.
Egy vezető márka születése
Vezető szerepünket azáltal érjük el, hogy bővítjük kínálatunkat, és a professzionális higiéniai termékek világában új szintet jelentő innovációkat dolgozunk ki.
1995
A Mölnlycke felvásárolja a PWA-t, és vele együtt a következő négy márkát is: Apura, Hotel Exclusive, MAP és Amandi. A vállalat eldönti, hogy a Tork lesz a piacvezető professzionális higiéniai márkája.
1993
A fém adagolócsalád bevezetése; a termékek célja, hogy a legnagyobb kihívást jelentő környezetekben is helyt álljanak.
1992
A Tork a tissuepapír-gyártó vállalatok közül az elsők között kezd életciklus-elemzést alkalmazni a K+F folyamatok során.
1995
A Box 90 adagolócsalád piacra kerülése; a termék dizájnját a híres autóipari tervező, Giorgetto Giugiaro készítette.
Érdemi változást hozó rendszerek
Új megoldásaink új területeket és piacokat hódítottak meg számunkra a világ minden részén.
1987
Új megoldásaink új területeket és piacokat hódítottak meg számunkra a világ minden részén.
1986
A Mölnlycke megvásárolja az Edet Bruk papírmalmot, és a professzionális higiéniai termékek piacán elsőként újrahasznosított papírt kezd alkalmazni eldobható termékeihez.
1980
A Tork elkezdi meghódítani az Egyesült Államokat. A márka figyelemfelhívó kampányának arca a svéd könnyűsúlyú ökölvívó, Ingemar „Ingo” Johansson.
Az 1980-as évek
A Box 80 adagolócsalád piacra kerülése. A különböző színváltozatokban kapható adagolók újdonságot jelentenek a piacon. Az adagolók anyaga áttetsző műanyag, így a vásárlók látják, mikor kell utántölteni.
1979
A Tork teljes szappanadagoló-rendszert készít, amellyel belép a mosdók piacára: színre lép az S-Box adagoló, valamint a hozzá való, különböző minőségű – például „extra kíméletes”, „extra erős”, illetve „haj- és testápoló” szappanok.
Az innovációk története
A Tork márka története 1968-ban, az „All-Tork” törlőpapírral kezdődik. A „torka” szó svédül annyit jelent: „szárítani” vagy „megtörölni”.
1975
Az SCA vállalatcsoport felvásárolja a Mölnlycke vállalatot, megtartja azonban a Mölnlycke nevet, és együttműködést hirdet a gyártási technológiák, a K+F, valamint a rostanyag-beszerzés területén.
1973
Megjelenik az M-Box adagoló: egy belső mag nélküli, belsőmag-adagolású rendszer. A termék évtizedekre a legszélesebb körben használt adagolóvá válik a professzionális higiéniai termékek piacán.
1968
Megjelenik az első eldobható törlő, az All-Tork, azzal a céllal, hogy kiváltsa a textilruhákat. Ezzel kezdődött az innovációk világában tett utazásunk, amelynek köszönhetően azóta is folyamatosan újraírjuk a professzionális higiéniai termékek piacának szabályait.