Vállalatunk története

A Tork büszke innovációkban gazdag történetére. Egészen a kezdetektől fogva mindenben arra törekszünk, hogy támogassuk partnereinket üzleti sikereik elérésében. Az ügyfeleinkkel létesített szoros partneri viszony eredményeként válhattunk a professzionális higiéniai termékek piacvezetőivé. Célunk, hogy Önnel közösen alakítsuk a professzionális higiéniai termékek piacának jövőjét.
 
 
2008_to_2017.jpg

Globális vezető márkából piacformáló erő

Megbecsült globális márkaként továbbra is célunk, hogy egyedi innovációkkal bővítsük termékkínálatunkat, és folytassuk a fenntarthatóság érdekében végzett munkánkat. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy történetünk során milyen termékekkel és lépésekkel hívtuk fel magunkra a figyelmet.
 
2018
Vállalatunk 2018-ban 50 éves! Az ügyfeleinkkel létesített szoros partneri viszony eredményeként válhattunk a professzionális higiéniai termékek piacvezetőivé. Készen állunk arra, hogy átalakítsuk a professzionális higiéniai termékek piacának jövőjét!
 
2017
A Tork PeakServe® piacra kerülése. A termék évtizedek óta az első innováció volt a kéztörlő termékek piacán, és hozzájárul a mosdók forgalmának akadálytalan felgyorsításához a sok látogatót vonzó helyeken. Bővebben a Tork PeakServe-ről.
 
A Tork PaperCircle® megjelenése. A termék a világ első, papír kéztörlőkhöz biztosított újrahasznosítási szolgáltatása.
 
2014
A Tork EasyCube® piacra kerülése. Az adagolók hálózatra kötésének eredményeképpen a takarítók és a létesítményfelügyelők pontosan tudják, mire, mikor és hol van szükség: így átalakul a takarítás logikai sorrendje.
 
2010
A Tork Performance adagolócsalád piacra kerülése. Ez volt az első, kimondottan törlőpapírokhoz és tisztítókendőkhöz készült adagolósorozat, amely hozzájárul környezete professzionális, rendezett megjelenéséhez.
 
2009
A Tork Easy Handling™ piacra kerülése. Az ergonomikus csomagolórendszer leegyszerűsíti a termékek felbontását, szállítását, illetve a csomagolás hulladékkezelését, emellett pedig új szintre emelte mindezt az ágazaton belül.
 
 
1998_to_2008.jpg

Globális ajánlat minden piaci szegmens számára

Magasabb szintre emeltük adagolóink tudását: új funkciókkal bővítettük ki őket, a globális piacokon pedig továbbra is egyre nagyobb teret hódítunk. Ebben az évtizedben válunk valóban globális piacvezetőkké.
 
2007
A Tork milliárd dollárokat érő márkává válik, amely világszerte 70 országban értesíti termékeit – mindez a Tork, valamint az amerikai Mainstreet, Coronet és Park Avenue márkák egyesülésének köszönhető. 
 
2003
A Tork Xpressnap® adagolórendszer piacra kerülése Észak-Amerikában. A termék felülírja a kis tekercses szalvétaadagolókra addig érvényes szabályokat, mivel garantáltan 25%-kal csökkenti a fogyasztást.
 
2002
A QuickDry piacra kerülése. A TAD (Through Air-Dried, levegőátfúvásos szárítási technológia) technika eredményeként a vendégek még gyorsabban, még puhább terméket használva törölhetik meg a kezüket. 
 
 
1988_to_1998.jpg

Egy vezető márka születése

Vezető szerepünket azáltal érjük el, hogy folyamatosan bővítjük kínálatunkat, és a professzionális higiéniai termékek világában új szintet jelentő innovációkat dolgozunk ki.  
 
1995
A Mölnlycke felvásárolja a PWA-t, és vele együtt a következő négy márkát is: az Apura, a Hotel Exclusive, a MAP és az Amandi. A vállalat döntése alapján a Tork lesz piacvezető professzionális higiéniai márkája.
 
1993
A fém adagolócsalád bevezetése; a termékek célja, hogy a legnagyobb kihívást jelentő környezetekben is helyt álljanak. 
 
1992
A Tork a papírgyártó vállalatok közül az elsők között kezd életciklus-elemzést alkalmazni a K+F folyamatok során.
 
1991
A Box 90 adagolócsalád piacra kerülése; a termék dizájnját a híres autóipari tervező, Giorgetto Giugiaro készítette.
 
 
1978_to_1988.jpg

Érdemi változást hozó rendszerek

Új megoldásaink új területeket és piacokat hódítottak meg számunkra a világ minden részén. 
 
1987
A Tork vezető márkává válik a professzionális higiéniai termékek piacán; portfóliójában 500 termék szerepel. Megjelenik az ismert Tork logó.
 
1986
A Mölnlycke megvásárolja az Edet Bruk papírmalmot, és a professzionális higiéniai termékek piacán elsőként újrahasznosított papírt kezd alkalmazni eldobható termékeihez.
 
1980
A Tork elkezdi meghódítani az Egyesült Államokat. A márka figyelemfelhívó kampányának arca a svéd könnyűsúlyú ökölvívó, Ingemar „Ingo” Johansson.
 
Az 1980-as évek
A Box 80 adagolócsalád piacra kerülése. A különböző színváltozatokban kapható adagolók újdonságot jelentenek a piacon. Az adagolók anyaga áttetsző műanyag, így a vásárlók látják, mikor kell utántölteni.
 
1979
A Tork teljes szappanadagoló-rendszert készít, amellyel belép a mosdók piacára: ez nem más, mint az S-Box adagoló, valamint a hozzá való, különböző minőségű – például „extra kíméletes”, „extra erős”, illetve „haj- és testápoló” szappanok.
 
 
1968_to_1978.jpg

Az innovációk története

A Tork márka története 1968-ban, az „All-Tork” törlőpapírral kezdődik. A „torka” szó svédül annyit jelent: „szárítani” vagy „megtörölni”. 
 
1975
Az SCA vállalatcsoport felvásárolja a Mölnlycke vállalatot, megtartja azonban a Mölnlycke nevet, és együttműködésbe kezd a gyártási technológiák, a K+F, valamint a rostanyag-beszerzés területén.
 
1973
Megjelenik az M-Box adagoló: egy belső mag nélküli, belsőmag-adagolású rendszer. A termék évtizedekre a legszélesebb körben használt adagolóvá válik a professzionális higiéniai termékek piacán.
 
1968
Megjelenik az első eldobható tisztítókendő, az All-Tork, azzal a céllal, hogy kiváltsa a textilrongyok használatát. Ezzel kezdődött az innovációk világában tett utazásunk, amelynek köszönhetően azóta is folyamatosan újraírjuk a professzionális higiéniai termékek piacának szabályait.

Nyomtatás Letöltés