Mosdóban kezet mosó és törlő nők

Így biztosítható a nagyszerű repülőtéri utasélmény

A repülőterek üzemeltetési vezetőinek minden interakció során ki kell elégíteniük az utasok igényeit, és biztosítaniuk kell a megfelelő minőséget. Az alábbi cikkekben további információ olvasható a repülőtéri utasélményről.
 
Egy repülőtér több egyszerű utasterminálnál. A legtöbbje összetett, többfunkciós utazási központ, sokféle szolgáltatással, amelyek hozzáadódnak a repülőtér összbevételéhez. Az Airport Service Quality (ASQ) egy vezető repülőtéri utasszolgálati és benchmarking program, amely az ügyfél-elégedettséget méri. Tanulmányaik szerint közvetlen kapcsolat áll fenn az ügyfél-elégedettség és a bevétel között.*
 
A fókusz több repülőtéri létesítménykezelő esetében is áthelyeződött a tradicionális létesítményfelügyeletről az élménykezelésre. Mi közöttük a különbség? Az élménykezelésben a cél az utasok elvárásainak teljesítése és a minőség biztosítása minden egyes interakció során. A repülőtéren töltött idő az általános utazási élmény fontos része, vagyis minden interakció, minden gyakran megérintett felület és népszerű találkozási pont fontos.
 
Az utaselégedettséget minden eddiginél jobban befolyásolja a terminálokon és a mosdókban tapasztalt higiénia és tisztaság. A takarítás szempontjából mindez azt jelenti, hogy folyamatosan magas szintű takarítást és higiéniát kell biztosítani, illetve meg kell előzni a panaszokat. A működési hatékonyság iránti igény fokozódásával párhuzamosan az időtakarékos, a kifogyást, a rendetlenséget és a hulladékképződést megelőző megoldások iránti érdeklődés is növekszik. Ezenfelül a műveletek nagyobb fokú optimalizálására is van igény, amelyet valós idejű adatok és technológia segítségével lehet elérni. 
 

Adatalapú takarítás

A takarítási igényekre vonatkozó valós idejű adatok háromféle módon is lehetővé teszik a takarítási folyamat látványos fejlesztését:

Termékjavaslatok

Hivatkozások


*https://aci.aero/wp-content/uploads/2019/08/ACI_ASQ_Product_and_Services_Brochure.pdf 

**https://www.buildings.com/news/industry-news/articleid/22085/title/unclean-restrooms-impact-students 

***A versenytársak által forgalmazott leghosszabb tekercses kéztörlővel összehasonlítva (Európában és Észak-Amerikában)

****Három Tork Vision Cleaning-vásárlótól kapott dokumentált eredmények alapján; a felmérés a Tork Vision Takarítás szolgáltatás bevezetése előtt, illetve után zajlott.

*****2019 júniusa és decembere között közel 13 000 hálózatra kötött adagolón mérve, a havonta üres állapotban töltött idő alapján, a havonta teljesen feltöltött időhöz viszonyítva.

*****A látogatók elégedettségének mérése két Tork Vision Cleaning típusú mosdóban és két hagyományos módon rendben tartott és felszerelt mosdóban, az ISSA/Interclean szakvásáron, 2016 májusában történt.


Megjegyzés: A Tork Vision Cleaning korábban Tork EasyCube® néven volt ismert.