A MOD szemléletmód terjesztése – elkötelezettség a helyes üzleti tevékenység mellett

A MOD Pizza az Amerikai Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő pizza gyorsétterem-lánca, amelynek jelenleg több mint 150 étterme van az USA-ban és az Egyesült Királyságban, és további 100 megnyitását tervezi. A Washington állambeli Seattle-ben alapított és ottani székhelyű MOD „jócselekedetek” platformja kíván lenni, melynek középpontjában az alkalmazottak, a közösségi szerepvállalás és a környezetvédelem áll. Az ötlet egyszerű – te gondoskodj az alkalmazottakról és az ügyfelekről, és az üzlet gondoskodni fog magáról. Vagy ahogyan a MOD Pizza nevezi: „A MOD szemléletmód terjesztése”. A Tork számos szempontból elkötelezett és értékes partnere a MOD vállalatnak – a kis dolgokról való gondoskodástól kezdve a MOD üzleti igényeire szabott innovatív megoldások nyújtásáig. Ahogy Dana Grueber, a Tork szenior nemzeti ügyfélkapcsolati menedzsere fogalmaz: „Biztosak akarunk lenni abban, hogy az innovációt az ő valódi igényeik alapján végezzük, nem pedig az alapján, amit mi gondolunk az ő igényeiknek.” 
 
Például a Tork Xpressnap Ad-a-Glance "csináld magad" Marketing Tool nevű önkiszolgáló marketingeszközzel valódi segítséget jelentett abban, hogy a MOD Pizza elmondja a történetét – a maga sajátos MOD módján.
 
Keith Karas, a MOD Pizza ellátási láncért felelős alelnöke így beszél erről: „Nagyon fontos számunkra, hogy termékeink újrahasznosíthatók és komposztálhatók legyenek. A Tork folyamatosan újít, ezért ők rendelkeznek azokkal a termékekkel, amelyekre nekünk szükségünk van ahhoz, hogy vállalkozásunkat működtessük. Mi szeretnénk beszélni az értékeinkről, mi szeretnénk beszélni a különféle akcióinkról, amelyeket éppen futtatunk, szeretnénk beszélni az adományozókról, és szeretnénk beszélni arról, amit a közösségben teszünk. Az Ad-a-Glance adagolók lehetővé teszik, hogy oly módon terjesszük üzeneteinket, amely nem tolakodó.” Nem csoda, hogy „A MOD szemléletmód terjesztése” a márka mantrája.
 
A MOD Pizza aktív szerepet vállal az őt körülvevő közösségben azzal, hogy vezető szerepet vállal a helyi fenntarthatósági és jótékonysági kezdeményezésekben. Például a MOD Pizza minden novemberben egy hetet szentel „A MOD szemléletmód terjesztésének”, amelynek keretében az összes MOD étterem minden eladott pizza után 1,00 dollárt adományoz a helyi jótékonysági partnerének. Csupán az elmúlt évben a MOD több mint 364 275 dollárt gyűjtött össze a Generosity Feeds jótékonysági szervezet részére, hogy segítse a gyermekéhezés elleni küzdelmet az Egyesült Államokban. Ez a kezdeményezés, amelyben 279 étterem, 26 állam, 5000 MOD támogató és rengeteg ügyfél vett részt, csak egy példa arra, hogy a MOD hogyan munkálkodik „A MOD szemléletmód terjesztésén” az éttermek ajtóin túl is. 
 
A Tork büszke arra, hogy segíthet életre kelteni ezeket a kezdeményezéseket. A Tork Xpressnap Ad-a-Glance funkciója tökéletes módja annak, hogy egy vállalkozás kapcsolatba kerüljön az ügyfelekkel és előmozdítsa a márka ismertségét a fenntarthatóság iránti elkötelezettségének feláldozása nélkül. Például a Tork Xpressnap Ad-a-Glance olyan adománygyűjtő üzeneteket jelentet meg, mint az „Adományozz szívből”, arra ösztönözve az ügyfeleket, hogy vegyenek részt abban a munkában, amelyet a MOD Pizza a közösségért végez. Az új "csináld magad" Marketing Tool önkiszolgáló marketingeszközzel a MOD online is létrehozhat testreszabott Ad-a-Glance paneleket, és az üzleten belüli reklámjait a közösségi média oldalain is megoszthatja a marketingtevékenység egyszerűsítése érdekében. Ebben az esetben az ügyfelek ellátogathatnak a MOD „Adományozz szívből” Facebook eseményoldalára, és többet is megtudhatnak erről a jótékonysági kezdeményezésről. 
 
A Tork Xpressnap adagolók könnyen újratölthetők és higiénikus egyenkénti adagolást biztosítanak, ami segít javítani bármelyik étterem általános légkörét. A MOD nevében Chris Bober, a MOD Pizza dél-seattle-i körzetmenedzsere így nyilatkozik: „Éttermünkbe érkező vendégként nem is gondolsz a szalvétára – csak akkor, ha a szalvétatartó üres. Ez csak megkönnyíti számunkra az életet, mivel ez egy olyan dolog, ami nincs is a fejedben a műveleti oldalon, csak azt szeretnéd, hogy automatikusan megtörténjen.”
  
És mi a helyzet a „a MOD szemléletmód terjesztésével” több mint 150 étteremben, amelyek száma folyamatosan nő? 
 
 „Szükségünk van egy olyan partnerre, amely mind az USA-ban, mind nemzetközi szinten képes támogatni bennünket” – mondja Keith. „A Torknak megvannak hozzá az eszközei, hogy képes legyen erre.”  
 
  • Pörgesse fel vállalkozását!  Próbálja ki az AD-a-Glance lehetőségeit itt

„Szükségünk van egy olyan partnerre, amely mind az USA-ban, mind nemzetközi szinten képes támogatni bennünket” – mondja Keith. „A Torknak megvannak hozzá az eszközei, hogy képes legyen erre.”

Keith Karas

Keith Karas, a MOD Pizza ellátási láncért felelős alelnöke